Pooja Hegde z okazji pierwszej rocznicy premiery „Ala Vaikunthapurramuloo”

12 stycznia minął rok od premiery tollywodzkiego filmu Ala Vaikunthapurramuloo w reżyserii Trivikrama Srinivas, z udziałem Allu Arjun, Pooja Hegde, Tabu i Jayaram w rolach głównych. Cała ekipa filmowa spotkała się na przyjęciu zorganizowanym z okazji rocznicy. Pooja Hegde udzieliła krótkiego wywiadu. 

Aktorka powiedziała: „(…) naprawdę świetnie się bawiłam, robiąc ten film. Tak dobrze bawiliśmy się na planie, że w mojej głowie ten film już był hitem, podobała mi się praca nad nim, więc myślę, że późniejszy sukces jest dla mnie tylko dodatkowym bonusem”. 

Pooja nie kryje również radości z faktu, że film przyniósł ludziom wiele radości w okresie pandemii koronawirusa. Aktorka przyznała, że ludzie często do niej dzwonili mówiąc, że Ala Vaikunthapurramuloo to bardzo dobry film i świetnie się na nim bawili! 

Dwie piosenki z filmu – Butta Bomma i Ramuloo Ramulaa zyskały popularność również poza Indiami. Film zdobył też całkiem dobry wynik w box office, a po premierze kinowej trafił na platformy streamingowe: Netflix i Sun NXT. Warto dodać, że Ala Vaikunthapurramuloo uplasował się na czwartym miejscu listy najbardziej dochodowych filmów w języku telugu, zaraz po dwóch częściach Baahubali i Saaho

Obecnie Pooja Hegde pracuje nad filmem Radhe Shyam z Prabhasem oraz nad reżyserowanym przez Rohita Shetty filmem Circus, w którym wystąpi m.in. u boku Ranveera Singh i Jacqueline Fernandez.

is licensed under CC BY 3.0

Komentarze