Indyjska wersja „Dziewczyny z pociągu” 26 lutego na Netflix India

Dwa dni temu w sieci pojawiła się informacja, że już 26 lutego na Netflix India odbędzie się premiera indyjskiego remake’u Dziewczyny z pociągu. Film oparty jest na bestsellerowej powieści Pauli Hawkins z 2015 roku pod tym samym tytułem. W główną rolę w thrillerze wcieliła się Parineeti Chopra. Na ekranie partnerować jej będą: Aditi Rao Hydari (London, Paris, New York), Kriti Kulhari (Pink) i Avinash Tiwary (Bulbbul). Reżyserem filmu jest Ribhu Dasgupta. 

Parineeti Chopra ogłosiła swój udział w projekcie już wiosną 2019 roku. Zdjęcia rozpoczęto cztery miesiące później w Londynie. Aktorka wypowiedziała się wówczas na temat filmu: „Jestem bardzo podekscytowana pracą nad filmem, ponieważ jest to rola, jakiej nigdy wcześniej nie doświadczyłem, czytałam wcześniej [książkę] i myślę, że widzowie nigdy nie doświadczyli takiego rodzaju aktorstwa z mojej strony”. 

Zwiastun filmu możecie zobaczyć TUTAJ.


Komentarze