Abhishek Bachchan marzy o kolejnym filmie z Aishwaryą

Abhishek i Aishwarya wystąpili razem w ośmiu filmach: Dhaai Akshar Prem Ke (Kroki w chmurach) z 2000 r., Kuch Naa Kaho (Nie mów nikomu) z 2003 r., Bunty Aur Babli (Bunty i Babli) z 2005 r., Umrao Jaan (Umrao Jaan: Losy pięknej kurtyzany) z 2006 r., Dhoom 2 (Dhoom 2: Znowu w akcji) z 2006 r., Guru z 2007 r., Sarkaj Raj z 2008 r. i Raavan z 2010 r.

Kolejnym wspólnym filmem pary miał być Gulab Jamun w reżyserii Anuraga Kashyap, twórcy serialu Sacred Games. Do współpracy jednak nie doszło. Warto dodać, że Abhishek współpracował już z Anuragiem z filmie Manmarziyaan z 2018 r. 

Abhishek powiedział mediom: „Nie wiem co się dzieje z tym projektem. Świetnie się bawiłem pracując z Anuragiem Kashyap w Manmarziyaan. Jestem naprawdę dumny z tego filmu. Nie mogę się doczekać ponownej współpracy z nim”.

Na temat współpracy z Aishwaryą aktor odpowiedział: „Praca z nią to zawsze przyjemność. Jest moją ulubioną towarzyszką na planie filmowym i inspiruje mnie do robienia wszystkiego co w mojej mocy, gdy tylko pracujemy razem. Wykonaliśmy razem naprawdę satysfakcjonującą pracę. Jestem pewien, że niedługo znów będziemy razem obsadzeni”.

"India_2006 252" by El Toñio is licensed under CC BY-SA 2.0



Komentarze