Rhea Chakraborty w kontrowersyjnym wywiadzie dla India Today

W miniony czwartek była dziewczyna Sushanta Singha Rajputa udzieliła wywiadu telewizyjnego stacji India Today. Cytując za portalem filmfare.com, oto kilka najbardziej interesujących fragmentów rozmowy:

„[Sushant] poprosił mnie, abym go zostawiła 8 czerwca i nie uczestniczyła w terapii w jego domu”.

„Jeśli go izolowałam, to jak to możliwe, że spotykał się ze swoją rodziną w styczniu i w lutym?”.

„Miał poważne stany lękowe, był przygnębiony i regularnie miewał ataki paniki… Brał narkotyki”.

„Jeśli jego rodzina martwiła się o niego, dlaczego go nie zabrali? On nie chciał być z nimi”.

„Jego relacje z ojcem były napięte. Nie rozmawiali przez pięć lat, zanim pojawiłam się w jego życiu”.

„Czuł, że jest na celowniku w przemyśle filmowym. Szczególnie przez zarzuty MeToo”.

„Było mi przykro, tak, było mi przykro, że [Sushant] stracił swoje życie”.

„Nie mam żadnych politycznych powiązań”.

„Nigdy nie będę żałować, że go kochałam. Był najlepszym człowiekiem na ziemi”.

Podsumowując, Rhea Chakraborty mówiła w wywiadzie o swojej relacji z Sushantem, o jego problemach psychicznych i sytuacji rodzinnej. Stwierdziła też, że Sushant brał narkotyki. Powiedziała też, że „była po prostu dziewczyną zakochaną w mężczyźnie i jest całkowicie niewinna”.

"File:Rhea Chakraborty at Lakme Fashion Week 2016 - Day 3 (01).jpg" by Bollywood Hungama is licensed under CC BY 3.0

Źródło cytatów

Komentarze